Åhh jag har lyckats gått och blivit ritkigt shoppingsugen....Har granskat varenda affärs hemsida den senaste timmen och kan inte låta bli att vilja ha det mesta som jag har sett. Hade tidigare lite idéer på hur jag vill klä mig i vår (idéer - precis som varje år x) haha).

Det är ju väldigt mycket färg överallt nu till våren. För mig är det inte så nytt. Hade blåa byxor i höst och gröna för några år sedan. Jag har också varit sugen på gula och lila byxor nu samt massa fina pasteller men jag har ganska mycket färg och mönster i garderoben redan så har intalat mig själv att de färgade plagg jag har duger nu. Men när jag såg de här färgglada solglasögonen på cubus hemsida blöev jag lite förtjust. Tänk att ha ett par sånna här härliga solglasögon i sommar!



Konstigt nog försvann de här färgerna på solglasögonen efter att jag hittat dem...Men 99 kr kostar/kostade ett par i alla fall.

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0