Det är redan torsdag - vilket innebär att man kan säga att halva lovet har gått och snart är det tillbaka till den stressiga verkligheten. Men vad har jag gjort hitills på lovet egentligen? Jo varit hemma och lite småförkyld. Det är så typiskt när man har tid för annat än skolan.. Men jag mår ganska bra ändå och det är jag glad för. Det kunde varit värre. Däremot skulle jag ha gått på stan idag med en kompis men så blir det tyvärr inte ( vilket jag hade orkat ). Men det får bli en annan gång och det är nog bäst att jag passar på att vila när det ändå är så halt ute. Solen lyser ju också in genom fönstret i alla fall. Frågan är bara om det kommer göra mig pigg eller deprimerad för att jag inte borde gå ut och halka och kanske förlänga den här förkylningen? x)

Jag såg att Style by Tyra hade fått in massa nya skor och ibland dem fanns skorna här under som liknar Jeffrey Campbellskorna. Kunde de inte ha funnits i brunt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0