Hej

Idag är jag lite omtumlade efter att jag var med om en liten bussolycka igår. Eller jag vet inte om man kan kalla det bussolycka egentligen... Men när jag satt och läste på bussen började den i alla fall att skaka och jag flög ner på golvet. Jag skadade mig inte. Det gjorde ingen. Eller jag hade lite ont i huvudet igår. Men mest var jag i lite chock efter. Jag förstod verkligen att jag levde och under några sekunder när jag flög ner på golvet (helt vid medvetande och reste mig direkt efter) var jag väldigt rädd. Jag trodde att det skulle bli värre än det blev. Vilken tur vi hade. Men jag tror att jag mår bra. Har bara en liten bula och kanske lite stel i ryggen.

Men ja, jag mår bra :) Dock är jag som sagt lite konstig idag. Vill också att det ska bli vår så väglaget blir bättre och att jag överhuvudtaget blir lite piggare. Har kännt mig lite bortglömd den senaste tiden. Men jag ska inte klaga. Jag vet att många bryr sig om mig. Jag är så glad för det.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååååh din stackare nu kommer jag gå hela helgen och ångra att jag skratta åt digggg... Men det var bara därför att jag är van vid att du tar en lite längre "för-berättelse" innan själva händelsen kommer, men så sa du det rakt på och det vart så plötsligt liksom.



Jag menaaaar hade inte du dögarvat dig ihjäl om jag ba "tja jag ramla i bussen igår?!" Haha nej men okej. så var det inte riktigt.



kommer iallafall att grina nu .



hoppas du förlåter mig. : D

2012-02-03 @ 18:42:12
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0