Hej!

Idag är det en tisdag med svenska historia för min del. Sen om någon timme har jag prov i näringslära så den närmaste tiden ska jag plugga på lite till det samt försöka läsa lite engelska.

Ikväll är det sänsongspremiär av mitt favorit program - Project Runway. Två avsnitt i rad dessutom och före det Top model Sverige. Tyvärr kommer jag att missa det men ska se reprisen sen helt klart! Men missa inte det på 3:an ikväll! :)

Appropå Project Runway och att sy - så sydde jag en liten nessäsär i plast på formgviningen igår. Jag blev inte klar utan ska sy i dragkedja nästa gång så jag lär visa bättre bilder på den sen. Men ja så har ser den i alla fall ut just nu: (hoppas man ser bilderna, gör man det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0