Min lördagskväll slutade som jag anat framför filmen Bodyguard med Whitney Houston. Dock är det väldigt lång..x) Men ja det sorgliga var då som vanligt slutet och låten över (kanske går den inte att spela upp här?). Sen såg jag också melodifestivalen men blev inte så imponerad av någon låt. Molly som gick vidar sjunger ju riktigt bra och hennes låt var fint så jag tycker faktiskt att det var rätt att hon gick till finalen. Men egentligen är jag inte mycket för balader...x) Björn Ranelid orkar jag dock inte prata om... Jag förstår inte hur hela det där framförandet gick ihop...haha

Nu på morgon har jag hunnit med ett avsnitt av CSI miami som jag spelade in i torsdags. Alltid lika spännande!:)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0