Hej!

Den här första dagen på sportlovet 2012 (om helgen räknas då) har jag varit och hälsat på min farmor och faster som också var där och efter det min farbror. Hos min farmor fikade vi, spelade kort och yatzy. Jag lyckades inte viinna - men inte heller förlora. Det kändes bra att få hälsa på ltie där också efter veckor i skolan som har känts ganska intensiva. Har ju varit påindruduktionskurs till övningskörning och börjat träna. På tal om den där kursen så kanske jag borde börja bläddra lite i läroböckerna nu på lovet som vi fick och köpte då.

Men ikväll i alla fall - så är det melodifestivalen och inget plugg! :)



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tänkte precis säga om det blir nåt nlägg om gårdagen men det kanske blirnlite konstigt ...? :o antagligen

2012-02-18 @ 18:00:42
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0