Hej!

Nu känns det verkligen som att våren är påväg! Jag hoppas också att det är så för jag behöver verkligen vår nu. Det säger jag som tjatade så om snö ett tag...haha. Men så det var så mysigt att vakna upp till sol utanför fönstret och fågelkvitter. Även Om man sovit lite taskigt pågrund av förkylningen x) Men ja det är en fin fredag idag! :)

Förresten så har jag skaffat ett kontot på sidan Mylovbasket där man sparar kläder som man vill ha. Lite för att inspirera andra. Egentligen skapade jag bara det för att man behövde ha ett konto där för att kunna vara med och tävla i en tävling. Men ja nu när jag ändå har börjat lagt i saker som jag gillar där så får man gärna följa mig om man vill det. Inte för att jag tänker börja tjäna pengar eller så på det där som vissa gör. För mig är det alltså bara kläder som jag gillar. Men jag kan ju inte blogga om precis allting här känns det som. Plagg efter plagg x) haha . Men här är då jag :http://www.mylovebasket.com/se/profile/elaine-hagg-3692497

Guess | Pegana
Ett par snygga skor från Guess som jag 'gillat där.

Ha en mysig dag alla!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0