Jag har tillbringat den här tisdagskvällen så här långt med att se på tre avsnitt av stylisterna på kanal5play och sedan lagt en ansiktsmask - en peeloff. Nu ska jag fortsätta kvällen med ett nytt top model- avsnitt óch sedan två Preoject Runway-avnsitt. Så mysigt! :) Jag tänkte också koka äta lite frukt (tror det blir apelsin som innehåller c-vitamnin och sen parika. Efter det innan jag somnar blir det nog en kopp te med honung och ingefära också för att försöka hålla förkylningen borta! 

Project Runway

Modellen och skådespelaren Izabella Scorupco är tillsammans med superstylisten Jonas Hallberg på jakt efter Sveriges nästa stora toppmodell. (S5, Ep1)

Stylisterna

 
- 3 kreativa program som jag tycker är jätteroligt att se på! Vinner gör ändå Project Runway. Drömmer om att kunna designa sånna kläder så det inspirerar mig mest :)

Vilket gillar ni mest?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0