Igår såg jag ut så här. Hade en orange tröja som jag fyndade på cubus rea i början på januari för 74 kr. Har jag glasögonen till ser jag lite ut som Welma i Scoobydoo. haha. Gissa vem som har en likadan också - Jo Lovisa. Det var lite kul att hon kom med den en dag. Hon visste inte att jag hade köpt en sån och jag visste inte att hon heller hade köpt en sån. Förmodligen var det också dagarna efter varandra som vi hade köpt dem också.

I alla fall hade jag svarta jeans (också från Cubus) till och ett halsbannd från guldfynd. Tyckte att det passade bra där i halsen. Som ni ser blev bilderna dock suddiga. Råkade ha fel inställning på... Men ja jag tyckte det gav en lite cool effekt ändå.


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha snyyyggt!

2012-02-25 @ 21:41:43
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0