Hej!

Vilken dag! Har suttit och haft håla innan en hörhör i typ 4 timmar idag. Före det försökte jag förverkla min vision av en maskeradmask på min gipsmask som kag gör. Men det gick inte alls bra x) Förhöret som jag hade i historia gick i alla fall bra och på träningen nu på kvällen. Fast det var tungt. Dock blev jag varm. Har frusit hela dagen annars....

Sen väntade jag på min franskalektion som jag sen fick veta var inställd. Jag åkte då ner på stan för att köpa den där blusen. Jag hade nämligen hittat rabattkuponger så jag kunde få den billigare för. Jag var överlycklig över det för sista datumet var också imorgon! Sådan tur tänkte jag - men ja då kom jag på att det ju inte är 2011 utan 2012! Haha. Alltså jag måste verkligen bli bättre på att hänga med i tiden och inte minst rensa plånboken som bara verkar bestå av gamla kvitton och rabattkuponger...xD haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0