Här är de sista av mina bilder från skidresan. Varnar för vackra bilder på en fantastisk fint natur. Tycker att det är så himla funt att så uppe på ett berg sådär. Galen som jag är var jag tvungen att stanna upp ibland och ta några kort. Så jag hamnade lite på efterkälken. Men bilderna, de fick jag!









Ja här är vi allihopa. Egentligen víll jag bara klippa bort mig men det skulle ha fått bilden så konstig. Så jag får väl vara med där då. Ni ser mina skidor där? Jag sprang alltså i pjäxor från kameran dit. Snacka om att det kändes och förmodligen såg det kul ut! haha

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder :)

2012-02-06 @ 15:31:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefint att det ser ut som jag är hjulbent.. Run Forrest run ungefär..

2012-02-06 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0