Hej!

Vilket strålande väder det har varit idag! Det gjorde mig på bra humör :) Var dessutom till optikern för en snabb syndundersökning inför övningskörningen och slapp betala. De bjöd på de för att jag redan handlar och handlat så mycket där :) Så jag gjorde nog dem inte besvikna när jag beställde nya linser då också ;) haha

Annars fick vi en ny uppgift på arkitekturen idag som gick ut på att fortsätta med café-projectet - men med någon annas café. Med andra ord så ska jag nu designa en möbel eller förbättra en möbel i en annans av mina klasskompisars café. Klurigt! Det kändes lite Project Runway över det hela när vår lärare gav oss uppgiften och lite konstigt att börja lägga sig i något som någon anna har gjort. Men det blir nog lärorikt! :)

Förrutom det har jag kämpat med att hitta en bra mall till förpackningen till parfymen. Det gick inte bra. Jag tappade tålamodet några gånger. Jag vet, inte bra när man arbetar estetiskt... haha



Förresten hittade jag ett par skor på stan som jag blev lite kär i.... livet är inte lätt med alla i-landsproblem.

Nu har jag tänkt att läsa/plugga lite smått med en engelskauppgift inför imorgon och sedan blir det masterchef och te eller grönsaker framför tv:n!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0