Jag är världens lyckligaste tjej, det är jag utan tvekan. Min fina pojkvän kom hit i och tog en promanad ( det var riktigt blött ute) med mig och sen såg vi två avsnitt av vänner. Jag uppskattade det mycket. Jag är verkligen så lyckligt lottad!

Sen har jag inte gjort mer idag, men det känns bara skönt. Hur har er dag varit?

Nu till en annan sak - kläder; Jag har drömt om att hitta massa ljusrosa pasteller nu till våren i form av söta blusar och likande. Jag har med andra ord fått en ny "kläd-idé". Åter igen ser jag alltså ett underbart fint klädesplagg framför mig som jag gärna vill hitta i affären. Så nu har jag fått för mig att jag ska ha massa ljusa och skira blusar till våren (jag vet att jag redan har några) - gärna en i rosa. Sen skulle jag vilja färga håret mörkare för jag tror att de skulle ge en fin konstrast till kläderna. Men ja, alla tycker ju att jag ska bli blond då jag är lite kluven... Hur som helst älskar jag söta kläder nu. Jag plockade ihop några här under. Inte så snyggt estetiskt kanske men jag skyller på att jag bara har paint att göra "collage" i - hade varit mycket lättare med photoshop...


De rosa skorna är väääldigt höga, jag vet. Men de låga vita ballerina skorna bredvid skulle jag verkligen kunna tänka att ha till våren.

Sen vet jag vad många tycker om de där Jeffrey Campbelle- skorna som jag tjatat om. Jag håller med om att de ser farligt höga ut och så. Det gör jag. Men jag kan inte låta bli att sukta lite efter ett par sådana ändå x)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0