Var det bara jag som blev chockad imorse när jag tittade ut genom förstret och såg snö?! Ändå hade jag anat att det kunde komma mer snö... Men ja hur som helst så blev det ju en solig dag ändå och den mesta av snön verkar vara borta. Jag som tjatade om det i november och december är till och med trött på den nu och vill ha vår. Det är synd men så är det. En halv månad klarar jag kanske med lite snö till och från men inte mycket mer.

I dag har jag i alla fall haft svenska, håla (pysslade i illustrator då) och sedan idrott. På idrotten gymade vi så jag känner mig lite mörbultad men det känns bra! Nu efter en god och behövlig middag ska jag snart slå mig ner framför tv:n och se Top model Sverige och Project runway. Tisdag är på så sätt så mysiga! 

Jag imorse


Hoppas er dag har varit bra!  :)

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0