Godmorgon!

Vädermässigt verkar den här dagen vara toppen. Det är visserligen kallt men solen skiner. Däremot känns det som att dagen hade kunnat börja lite bättre. För jag råkade försova mig en halvtimme men jag är i tid ändå. Sen så fungerade inte mitt busskort igen. Det är en sak som kan driva mig till vansinne just nu. Orkar inte med att det tjuter hela tiden när man ska på bussen :( funderar på att skriva en insändare om det...(hah). Jag försöker verkligen att inte ha det nära mobilen ju så jag tycker inte att det borde orsaka det :(

Men aja nu ska jag var glas för det är dags för franska och bara två dagar kvar till lov! :)

Jag idag - både med och utan glasögon.&


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0