Heej!

Ännu en jobbig fredag och avklarade efter en tung vecka. Men inte får jag direkt ledigt för det... Måste läsa in mig på historia, lyssna på franska och läsa engelska i helgen. Men det ända riktigt tunga är historian för boken After you'd gone som vi läser på engelskan är riktigt bra! Hade jag inte haft massa annat spring i veckan så hade jag helt klart läst den! Kanske berättar lite om
den sen när den är utläst.

Sen läste jag förresten upp mitt tal på engelskan igår. Det gick ganska bra. Hörde något om att jag kanske lät lite ledsen bara från de andra.Men ja överlag blev jag nöjd med det. Dock är jag inte klar med mitt café som ska redovisas på onsdag. Håller på att bestämmer färger. Försökte göra klart den delen idag men drt gick inte alls. Usch det får mig så stressad för jag vill att det ska bli bra :( Men aja, nu är det helg och det väntas en jättegod kycklinggryta med curry till middag med pappa! :)

Jag matchade läsboken idag såg jag med mjn tunika/top (precis som skorna och väskan i förra inlägget). Under ser ni också ett halsband som jag köpt på en båt till Helsingfors för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0