God morgon!

Jag har sett att Isabelle skaffat en ny blogg så jag har kikat in där lite. Fint Isabelle!

Såg att hon skulle göra en sån där "30-dagars- sak". Då man har 30 frågor som man ska besvara en varje dag i 30 dagar. Jag fick för mig att jag också skulle ta svara på lite sådana frågor med på måndag. Fast jag har valt bort 10 frågor så att jag istället bara har 20 frågor. Tyckte att vissa frågor var lite tråkiga och lite för personliga också. Jag är ganska personlig här på bloggen men allt vill jag inte skriva om på nätet.

Här är de frågor som valt ut:

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta
Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3. Mitt drömresemål.
Dag 4. Berätta ett minne från en resa.
Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
Dag 6. Om 10 år...
Dag 7. För 10 år sedan...
Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 9. Mitt största intresse
Dag 10. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
Dag 11. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
Dag 12. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 13. En låt som får mig att gråta.
Dag 14. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
Dag 15. Min favoritplats.
Dag 16. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
Dag 17. En låt som alltid får mig att må bra.
Dag 18. Mina favoritbloggar.
Dag 19. Såhär ser en kompis på mig.
Dag 20. Såhär ser jag på mig själv.

Lovisa; Det är tur att jag har dig ;) haha x)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Öh. Dag 16? Det står brieost efter....? XD

2012-01-21 @ 13:15:43
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tack så mycket Elaine! :)

2012-01-21 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0