Hej!

Igårkväll var jag och Niclas på bio. Men det kändes som att vi var ute på mer äventyr än det för vi missade precis bussen hem och fick vänta en timme på nästa. Vi såg den när den åkte och hoppades på att den ville stanna och plocka upp oss när vi vinkade till den. Men det ville den inte. Vi som hade hunnit om vi hade varit en minut snabbare från bion..x) Så vi fick sätta oss och vänta men tiden gick fort när vi började kolla på en film i mobilen - Då är det minsann smart att ha internet i mobilen (som Niclas har) må jag säga! Sen när nästa buss väl kom och vi sen skulle av den så missade busschaffören det och vi fick gå av ute på vägen i mörkret en hållplats efter. Men vi slapp gå en bit för i alla fall för Niclas pappa var snäll och hämtade oss med bil :) Så ja det blev ett litet äventyr igår. Om man nu kan kalla det det? haha

På bion åt jag såklart massa popcorn - biopocorn som är så himla gott! Men jag köpte också hem lite popcornkyrdda. Mamma och lillebror köpte två förr och den här smaken var så himla god att jag var tvungen att köpa två till (då den här är slut). Dock är det väldigt dyra ( 19 kr/st! ). Men ack så gott det är att ha på pocornen hemma! Som ni ser var jag också bara tvungen att köpa en sån där god pingvinstång med sur jordgubbsmak. Det smakar precis som remar som man kan köpa på marknader!



Mmmm!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: paulinaaaa

fett fin blogg!

hur måru? :D

2012-01-09 @ 14:14:15
URL: http://madebyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0