Hej!
Igår var jag och Sara och testade på gympa på kvällen. Det var inte så jobbigt men det var ändå svårt för mig att hänga med i rörelserna. Det är väl något som sätter sig med tiden om man fortsätter. Men jag tyckte att det kändes uppfriskande att komma iväg och röra på sig efter skolan. Jag har verkligen tänkt att börja träna på riktigt nu. Det känns som jag startat bra den här veckan med gympa, simmning och idrott ( fast att det inte blev så mycket röra på sig där som jag trott då). Så nu ska det förhoppningsvis tränad framöver! :)

I onsdags testade jag den här smaken på drickyoghurt. Sara tipsade om den och den var riktigt god! Jag tror det är smak an bjönbär och blåbär. Ska jag köpa drickyoghurt igen blir den den här. Det är också ett tips till andra. Tvekar man när man står där på ICA bland drickyoghurten - ta den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0