En person som har haft stor påverkan till vem jag är idag är svårt att säga... Jag tror att alla har påverkat mig lite på olika sätt. Såklart har jag tagit efter mamma på många sätt. Vi gillar båda att matcha kläder någorlunda, är tispseeimister - kommer hellre för tidigt än försent bl.a. Sen har pappa påverkat mig på det konstnärliga planet, det som gjort att jag suttit hemma och pysslar - också det att jag har svårt för att slänga saker.

Men sen har faktiskt min gamla franska lärare gjort att jag delvis är så målinriktad som jag är. I alla fall inom det som handlar om frankrike. Han påverkade mig till att låta mig inspireras av honom och drömma om Frankrike. Jag tror att det har gjort att jag idag fortfarande ha kvar drömmen om att vara i Paris en längre tid och kunna språket. En dag ska jag minsann träffa på honom och då ska jag prata franska flytande fortare än han gjorde ;)



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in på länken under om du vill komma till en av Sveriges största bloppisar!



Över 190 plagg därav kläder, väskor, skor och accessoarer till mycket bra priser. Allt är i mycket fint skick och de mesta som lagts upp är använt ytterst få gånger (1-2ggr) eller helt oanvänt. Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokbilliga priser!



http://cli.blogg.se/kop/

2012-01-24 @ 15:33:08
Postat av: LIENE

sv: Hihi, jag ser fram emot att få hem den:D

2012-01-24 @ 15:42:55
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0