Jag vet inte om jag kan bestämma mig för ett speciellt tillfälle som jag vill uppleva igen. Har så många. Men ja ett handlar såklart om Paris (vem kunde inte gissa det..? x) haha). Det underbara tillfället var när jag fick se eiffeltornet i Paris på riktigt för första gången. Vi hade precis kommit från flygplatsen Charles de Gaulle och sitter på tunnelbanan. Då helt plötsligt visar sig eiffeltornet där, mäktigt och gigantikskt. Den känslan var otroligt häftig och jag kunde inte låta bli att fråga mig själv om jag ändå inte drömde. 

Jag hoppas att jag snart får uppleva samma vy snart igen. Även om den kanske var speciellast första gången men den kommer alltid finnas där. Älskar Paris!


Den här bilden är tagen en anna dag (förmodligen dagen efter) när vi skulle upp i eiffeltornet. Det är en otroligt häftig känsla att stå under det. Speciellt om man alltid har velat sett och gjort det precis som mig.

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0