För 10 år sedan var jag 7 år.(Precis nu när jag skrev det käns det som att 10 år går ganska långsamt ändå..*peppar peppar*. Känns som att jag kommer få igen för att jag skrev så där och vips kommer det ha gått 10 år nu x) ). I alla fall så gick jag i ettan i skolan då, jag älskade skolan för jag hade underbara vänner oxh jag älskade att lära mig saker. Jag hade en bästa kompis som jag tyckte så mycket om och massa andra fina kompisar. Sen så älskade jag att rita. Jag hade alltid tuchfärg på fingrarna x). Jag älskade också att klä ut mig och ta hand om min fina lillebror. Älskade att vara hans extra-mamma! Haha


Jag tror att jag är kring 7 år på den här bilden. Är jag mig lik? :)

//
Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0