Hej!

Den sista dagen på jullovet är kommen och det känns lite småtrist att man ska behöva gå upp väldigt tidigt imorgon. Men sammtidigt ska det blir kul att komma tillbaka till skolan. Ska försöka knäppa ännu mer kort i år fast att de i skolan inte så gärna ställer upp på det. Men ja de får väl helt enkelt vara på sin vakt ibland då som alltid ;) Hoppas att jag ska kunna göra lie saker till bloggen i skolan så det blir en liten uppdatering här också. Sen vill jag komma igång med fotandet på fotolektionerna NU!

Ja idag i alla fall ska jag ladda upp inför skolan, kanske städa upp lite. Jag tycker redan att jag har varit ganska duktigt för jag har varit ute och gått med musik i öronen. Var först inte dugen på det då ljuset kändes starkt för ögonen men lite frisk luft gjorde susen! Fick energi, så diska har jag också gjort nu efter lunch och frukost. Jag tilllåtert mig själv att kalla mig duktig ;)

Jag fastnar för enskilda låtar av vissa artister och nu är det Coldplays Paradis som jag tycker är mysig. Lyssnade på den under promenaden. Dock gillar jag inte att det nästan snott medlodin i Viva la vida av Alizées J´en ai marre :P Men mina kompisar Linnea och Lovisa gillar speciellt dem vet jag.



// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ääh petitesser, coldplay gjorde iaf melodin bättre även om de var först. : D hah nej men coldplay, det finns inget bättre att lyssna på.

2012-01-10 @ 15:00:24
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0