Jag var in på H&M' s hemsida - vilket jag egentligen inte borde göra. Den här gången hittade jag massa färgglada kavajer. Typiskt nu när jag har köpt en svart kavaj (fast det känns ju alltid bra att ha) för jag blev sugen på en av dessa. Färg är jättepopulärt i vår har jag sett. Jag däremot har alltid gillat färg. Ibland får jag för mig att jag ska ha kläder i en viss färg en period. Våren 2010 var det halsduk och väska i en citrongul färg, samma vår var det ljuslila ögonskugga. Sen förra året var det korallfärgad jacka och i höstas en grön kofta. Jag hade ju också blå byxor i höstas och förr hade jag ett par jeans i en grön färg. Men ja nu flera år efter att jag alltid gillat färg så blir det äntligen "populärt". Hos Gina Tricot och Cubus finns det jeans i massa olika färger. Problemet är bara att det kan vara svårt att matcha ibland. Men det gäller att ha många basfärgade lillen och jackor till då så funkar det nog bra. Men jag tror inte jag som har en korallfärgad jacka till våren ska ha ett par t.ex lila jeans - too much xD haha 

I alla fall så gillar jag färgerna och speciellt den korallfärgade kavajen här först. Både modellen och färgen är cool. Alla finns dessutom att köpa på H&M som jag tidigare nämnt.


Vilken skulle ni välja? :)







Hittade också lite färgglada skor! De också från H&M.


Snyggt eller för mycket?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Fatma

Jag älskar älskar den gula kavajen!

2012-01-26 @ 10:26:46
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0