Hej! Internet har inte fungerat så jag har inte kunnat uppdatera här på bloggen tidigare pågrund av det. Har bara tagit det riktigt lungt idag, även om jag inte varit så trött att jag behövt det. Jag har bara varit lat och mitt humör är inte på topp.

Förra året avslutades i alla fall med middag hos Linnea med henne och Isabelle. Vi gjorde tacos och sen åt vi en jättegod kladdkaka med glass som de hade bakat innan jag kom. Efter det spelade vi lite roliga spel. Vi började skrika för att överrösta varandra på spelet Alias så det resluterade i mycket skratt x) haha.

Nyårsafton 2011 blev alltså en tjejkväll!

Isabelle och jag


Linnea och jag







// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0