Hej!

Gud vad jag känner av att det är fredag den trettonde idag. Inget blir riktigt som jag tänkt mig x) Sen är jag otroligt trött. Fick kämpa med ögongen i morse när jag vaknade för att inte somna om och sen har linserna tröttat ut mina ögon hela dagen. Sen var jag jättehungrig på lektionen innan lunch så jag hade ingen ork till något :( Men det är bar att stå ut och jag tror att om jag bara orkar med de här sista timmarna piggnar jag till sen. För det vill jag!
Hoppas inte den här oturliga dagen "ställer" till med något annat...:/




// Elaine

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2012-01-13 @ 15:24:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0