I julklappa av min lillebror och mig fick mamma och pappa eb varsin biobiljett. Antingen kan de gå till sammans eller med någon annan. En bra julklapp tycker jag som kommer till nytta. Jag fick själv en biobiljett i julklapp av min morbrors kompis Malin som vi känner bra. Men mamma och pappa fick inte bara de där biobiljetterna utan några små saker till. Pappa fick en nallebjörn med en t-shirt som det står "världens coolaste pappa" på. Den var jätte söt! Mamma däremot fick inte lika mjuka saker (om man syftar på material). Utan hon fick dessa guldiga fåglar till korthållare av oss. Vi var lite egoistiska och tänkte att hon kunde ha dem med kort på oss i på jobbet.





Söta va?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

Fin blogg :)

2012-01-03 @ 19:55:04
URL: http://jennaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0