Minns någon att jag ville ha en grön stickad tröja i höstas men hittade aldrig någon? Det fanns inte en ändå fin ( en sådär klar och typ "gräsgrön") i någon affär. Men ju nu, nu när jag inte ska handla så mycket och redan har tröjor så det räcker - Ja då hittar man massa gröna plagg hos H&M. Var in där i onsdag förra veckan och såg den pefekt gröna tröjan med en volang på. Jag skulle vilja ha den men nu tänker jag inte handla så mycket mer så det får vara som det är ett tag nu. Synd. Tyvärr är inte den gröna tröjan (den var egentligen mer som en t-shirt) med på bilden under för den fanns inte på hemsidan. Men i alla fall, Det var den här gröna färgen jag letade efter!



De där sandalerna högst upp vore ju snygga till sommare. Problemmet är bara att man ska matcha dem. Jag är lite "matchig". Det har jag från mamma.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0