Hej!

Idag har varit en knasig dag, har varit allt i från irriterad, till glad, irriterad, till glad. Men ja dagen är snart slut och jag är glad att jag får avsluta den med att träffa min prins. Men före det ska det läsas lite franska och skrivas lite historia. Har redan fortsatt mala på om orsaker och konsekvenser till revolutionerna under upplysningstiden (blablabla). Men lite mer ska det bli och sen ska det renskrivas. En lärorik lektion om näringslära har jag också haft samt läst ett antal sidor ur den engelska läsboken.

Men ja orkar jag med lite historia och franska slutar kvällen bra med både lax till middag (favoritmat) och sedan tv-tittande med Niclas! :)




// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0