Heeej!

Den här tjejen har gaft fullt upp idag. Vaknade hos Niclas imorse och blev sen hämtad för att åka direkt till mormor och morfar. Till lunch blev det paj, sen godis och fika på det. Farmor följde med och det var kul. Jag försökte dock jobba lite men det blev inte så mycket gjort med det. Tar nya tag imorgon. Däremot skrev jag lite engelska igår innan jag åkte till Niclas.

Sen hos Niclas spelade vi Tv-spel - Mitt crash bandicoot team racing ( dock vet jag inte hur jag kunde förlora ibland när det var mina banor...:O ) med Niclas och hans storebror Matte. Jag utmandade också Niclas på en bana på ett Star Wars-spel. Dock är den banan den enda jag spelar. Skjutarspel förstår jag mig annars inte på. Får panik av smygandet och de mörka känslan i spelen x). Men en bana på Star Wars är väl alltid något? Jag måste ju skryta lite ;) haha

Förutom det gick vi ut med hundarna efter att de lagat tacos till middag (jag hade redan ätit) och sen såg vi Alvin och gänget. Jag tyckte Niclas var tvungen att se den. Theodore är sååå söt!!

Jag igår



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0