Hej!

Idag har varit en lång dag fylld med shopping tillsammans med min oerhört tålmodiga pojkvän. För som jag har dragit in honom i klädaffärer idag är han minsann riktigt tålmodig! Jag provade dessutom väldigt mycket saker i olika storlekar och fast han var trött och hungrig orkade han med mig. Tack vare honom och hans smakråd har jag nu också lyckats fått hem 2 par välbehövliga jeans och 6 överdelar. Men han fick mig också att inse vilka saker som var nödvändiga och inte. Han är allt snäll min Niclas som orkade allt det!

Så nu ska jag hålla mig borta från stan och affärer. Dock blir det ett undantag snart men sen är det sluthandlat.

Nu ska jag återgå till en film framför tv:n. Före var Niclas här och såg på vänner vilket var roligt och mysigt. Mina ben värker efter den här långa men klart mysiga dagen.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

oj oj oj vad du handlar!det får du visa upp här snart. :)

2012-01-03 @ 21:40:48
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0