Idag behövde jag köpa ansiktsprodukter så jag råkade hamna på stan fast att jag tänkt mig hålla mig borta från affärer. Men precis som att jag inte lyckades hålla mig därifrån lyckades jag inte heller komma hem med bara de tänkta (nödvändiga) ansiktsprodukterna.

Det jag hittade var ett par troligt söta örhängen. Jag höll nästan på att strunta i dem men kunde inte och en här gången var det Sara som fick bli offer för min beslutsångest (förrutom mig själv då). Det kostade 25 kr och hade kostat 99 kr på glitter - alltså 75 % rabatt. Jag tycker det var ett bra pris i alla fall för de är otroligt söta fast att de är så enkla!





// Elaine

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är dagens blogg vinnaren uppe!

Blev de inte du? De är bara vara med igen, bättre lycka nästa gång liksom ;)



PUUSS

2012-01-12 @ 07:40:40
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: inspireme ❀

Åh vilka söta!

2012-01-12 @ 13:02:12
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0