Usch vad fredag verkligen är jobbiga... Jag bara sitter hela dagen och näst intill sover på lektionerna. Det är så många men korta så det blir att man inte hinner göra så mycket i ett ämne förens det är dags för nästa x)

Aja idag har jag i alla fall läst i boken på engelskan, läst högt ur en forkortning av Tristan och Isolde med Sara och sett en del av dokumäntarfilmen om vasaskeppet som nyligen visats på Tv. Efter det fick jag äntligen lunch och sen nu ska jag skriva på ett arbete i historia. Sen snart är det äntligen helg igen! Fast att jag säger "äntligen" så tycker jag att denr veckan har gått fort faktiskt.

Idag har jag på mig en blus från VILA och armbandet som jag fick av Niclas i julklapp. Tycker om det! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0