Hej!

Gårdagskvällen blev inte som planerad. Skulle på fest men jag kände att plånboken inte klarade av det riktigt då jag bara skulle ha varit där i ca en timme. Visst det hade nog räckt. Men ja istället fick jag i alla fall träffa min underbara prins en lite stund. Tror ändå att de andra hade det roligare på festen utan mig.

Men imorse vaknade jag tidigt! Åkte sen med mamma och pappa till ett klädvaruhus. Fast det blev inga kläder handlade. Bra lite underkläder och godis. Fick smaka på de små sura och salta döskallarna av Sara en gång och gott som det var kunde jag inte låta bli att köpa dem nu. Sen kostar bara en påse 6 kr!




Nu ska det pluggas och mumsas godis! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0