Jag täntke visa ännu ett köp som jag gjorde i tisdags trots att det blir lite väl mycket shopping och kläder här på bloggen nu. Men det är också kul när jag har något att blogga om och det har jag när jag har köpt något nytt x) Då vill jag nästan mest blogga - speciellt om det är något köp som jag är riktigt nöjd med och köpet av skjortan här under känns som ett sånt köp. Visst hade det inte gjort något om den hade varit lite billigare men 100 kr som den gick på (halva priset) är inte så farligt heller. För jag har faktiskt varit sådär lite smått på jakt efter en transparant skjorta men jag har inte velat betala 200 kr för lite tunt tyg som det ju nästan faktiskt är. Men ja den här hängde på Gina Tricot i tisdags och när jag provade den satt den perfekt men att få köpa den var jag tvungen att lova Niclas att ha ett linne under ;) haha. Det hade jag faktiskt tänkt ändå, självklart! haha :P





Jag tror i alla fall att den blir snygg att ha instoppad i ett par svarta eller mörkblå jeans (som jag ju nu köpt nya). Sen gillar jag färgen. Fast det var inte den här gröna färgen som jag var ute efter förrut menden här  färgen är snygg ändå :) Det där svarta snöret förstår jag dock inte vad man ska ha till. Ska man kanske knyta den som en fluga typ? Om jag itne vill det så går det i alla fall att ta bort :)

Vad tycker ni?

// Elaine 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

jättesnygg ju!! :)

2012-01-06 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0