Min torsdag har tillbringats i stan (jag vet, ännu en dag i stan. haha) med Linnea och Isabelle. Vad våra ärenden handlade om är dock en hemlis ;) Men sen jag kom hem har jag bara varit en riktigt latmask och kollat på min Förhäxad-box och byggt hus på Sims. Jag var helt galen i både serien och spelet förrut så därför var jag så glad när jag köpte både boxen med alla säsonger av Förhäxad och sen Sims-spelet. Dock är det bara bygga som gäller på det! Men så jag har gått tillbaka i lite gammla vanor såhär på kvällen. Mysigt!

Men det blev ännu mysigare när mamma lagade god mat med både förrätt och efterrätt till middag! Det blev inte riktigt så på nyår så det fick bli nu istället när det var trettondagsafton. Visst är det så va? Men varför är det istället morgondagen som är en röd dag? Kan någon förklara det?

I alla fall har vi den underbara förrätt bestående av en underbart god skagenröra-macka här under och efterrätt som jag mummsade på till Förhäxad - hallon, vaniljglass och maränger. Men snart när skolan börjar får jag verkligen ta och skärpa mig med sånt där! Men ja idag var det ju trettondagsafton och lov så jag hade rätt till det ;) haha Varmrätten har jag ingen bild på men de bestod av fläskfilé och potatiskroketter.




// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0