Jag tänkte testa och se om det här året blir som den här boken förutspår. Jag har köpt den från jultidingar som min frissa sålde med en roligt tanke om att det vore kul att se om något stämmer. Om mitt 2012 blir som boken säger alltså. För det finns nämligen horoskop för varje vecka året ut. Jag skulle ju kunna testa och spela på mitt turnummer för en vecka någon gång och när boken säger att det är lägligt. Tänk så fint de pengarna skulle passa i min plånbok i fall jag skulle vinna. Jag vill ju ha den där mobilen och en Parisresa vore inte alls fel! Jag vet, andra människor i världen skulle behöva pengarna bättre men på min blogg har jag rätt att önska mig saker! haha

Vi får se om det stämmer nudå. Enligt den ser min vecka ut såhär bland annat: "Ditt arbete flyter på och du kan få ett erbjudande om samarbete just nu för du är så idérik. Du är frisk och sund (det undrar jag ja..x) haha). Du blir bjuden på fest. Med spel ska du vara sparsam för vnst lär du inte få."



Det citerade gäller även för alla andra som också är lejon såklart ;)

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oh! säg vad jag har med! det kan bli kul, du får säga till varje vecka eller såå och så kan jag med jämföra!

2012-01-09 @ 16:55:00
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: inspireme ❀

Åhh kul att läsa :-) Är också lejon så jag tar åt mig, hihi.

2012-01-09 @ 20:13:09
URL: http://inspireme.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0