Tänk att snart är det dax för melodifestivalen igen! Oftast är jag inte nöjd med vinnarlåten eller de låtar som gå vidare (ibland förstår jag inte vad svenska folket har för smak x). Förrutom förra året då när Eric Saade vann - det gillade jag! Men hur som helst ser jag alltid fram emot melodifestivalen och framför allt Eurovision song contest senare under våren. Det är alltid så spännande och kul fast att det är jobbigt med alla röstningar. Men men i år hoppas jag på följande artisiter som ska vara med och tävla. Hittade bilder och info på svt:s hemsida.

Timoteij


Marie Sernerholt ( Åh hon har sånna örhängeni roséguld som jag vill ha! *avis)


Danny


Molly Sandén (även om jag inte är så mycket för ballader som hon brukar sjunga)

Fotografen heter Carl-Johan Söder

Hoppas låtarna inte gör mig besviken!

Någon mer som ser fram emot melodifestivalen? :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

fin bild:)

2012-01-12 @ 14:41:57
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0