Hej!

Jag har kommit hem från en fullspäckad dag. Har haft franska, engelska, 3D-design och foto. På 3D-designen började vi leta inspiration och planlösningar till lägenheten som vi ska göra i ett program som heter sketch-up. Det är en mycket rolig uppgift som jag ska se till att bli riktigt nöj med! Fick sådan inspiration av att titta på dyra lyxlägenheter på nätet. Tänk om man kunde ha en stor öppen lägenhet vid havet... Vilken dröm! Men jag tror det stannar där..haha

Men även om jag inte får inreda en riktigt lägenhet känns det riktigt kul att jag man ska få inreda en precis i sin stil och göra en bok/häfte av det. Jag ska tänka att det är min framtida första lägenhet ungefär. Ni hör väl hur kul det låter?! :D

Nu till dagens klädsel som har varit ganska strikt och klassisk. Framförallt väldigt "business". Tror att jag sett lite ut som en lärare eller liknande idag med håret uppsatt, kavaj och glasögon. Men det blåa i kavajen tyckte jag piggade upp det strikta och klassiska lite.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0