En bild från en fotolektion som Lovisa har tagit. Lite kul med att jag syns på två ställen i bilden men ser inte lilka ut på dem.  Sen är det någon av de andra tre (gissar på Amanda) som håller i kameran. Jag ser ju lite roligt ut på kortet i kameran..x)

Vi har massa bilder som vi har tagit på fotolektionern. Oftast sitter vi på stolarna och smygtar roliga bilder på varandra  innan vi går ut och tar bilder till "övningarna". Dock är det inte många bilder som "duger " till övningarna och uppgifterna med de är roliga. Sen kommer det vara ännu mer kul att se dem när vi går ut gymnasiet! haha

Update: Inte var det Amandas tumme inte... xD haha

// Elaine  

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, right on! Det är jag. jag skickade den med. japp.

2012-01-15 @ 20:07:35
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är inte minaa naaglaar :( Har aldrig haft sådär långa naglar...haha

2012-01-15 @ 20:11:18
Postat av: Elaine

Men är det Ninnis d? Men hon sitter väl i bakgrunden eller?

2012-01-15 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0