Jag vet inte vad det är med mig just nu.... Jag får upp ögonen för ny musik med artister som jag inte brukar lyssna på. Nickelbacks nya låt som jag la upp här förra helgen lyssnar jag till exemple mycket på nu. Sen har jag aldrig varit så mycket för Takidas typ av musik men den här nya låten är det något speciellt och fint med tycker jag. Både Nickelbacks och Takidas låt har någon speciell känsla i sig ibland. Jag tror det är det som gör det x)



De där känslan jag pratar om finns i början av refrängen...


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Takida=YES! i min smak.

En sak med musik är att fast man blir äldre och äldre så kan man inte låta bli att ta ta till sig ny musik och tycka den är jättebra, vare sig man vill eller inte.

Takida, Adele, Coldplay, Mando Diao gillar jag iaf.

2012-01-15 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0