Hej!

Igår kom Niclas hit och tittade på tv så jag hann inte blogga då. Sen har jag inte haft så mycket inspiration till att blogga idag. Har bara läst Tristan och Isolde på svenskan, börjat skriva på en typ sammanfattning om revolutionerna och sen haft idrott. På idrotten hade jag ställt in mig på att träna ganska hårt men när vi bara gjorde sammarbetsvöningar blev jag lite besviken. Fast det var ganska kul det också. Dock vann det andra laget så jag kände mig lite sur på Sara och Amanda som var i det laget x) haha. Jag satt faktiskt bra länge på en pilatesboll och höll balansen. Blev riktigt förvånad över mig själv där att jag klarade det faktiskt! :)

Nu har jag ltie arbete att ta tag i. Ska försöka renskriva en text på svenskan och läsa både engelska och franska. Känner mig inte heller så pigg idag så jag ville ta ett kort. Därför blir det ett gammalt för att inte göra det här inlägget bildlöst.

Just det, passerade nyss 500 inlägg (eller ja det här är det 501:a). Inte för att det är så stor grej men x)



Hur har er dag varit? :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0