Jag fick ju Niclas att se Alvin och gänget i helgen och då blev jag förtjust i de söta ekorrarna igen. Theodore (bilden) kan jag inte låta bli att önska att jag hade som husdjur. Han är för söt! Sen gick jag låtarna som de sjunger på huvudet. Min favorit är " I told the witch doctor I was in love with you". Dock har jag aldrig hört den förr förrutom i deras verison. Eller...Jag tror i alla fall inte att jag stött på den förrut...Men ja tydligen är det en jättegammal låt som de flesta har hört. . Men ja nu sitter den i huvudet i alla fall x)

Gillar både Alvin och gängets verision och orginalet! Både roligt och mysigt glatt! :)




Ingen mer än mig som inte varit så bekant med låten tidigare?



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0