Idag har jag varit och sommarjobbat. Råkade göra någon pinsamhet eller misstag men sånt är livet ju. Haha
Nu ska jag bara ha kväll och sen vid 8 ska det ses på Top model och Project Runway!! :)
 
Sen pryder Niclas och jag set här inlägget med bilder från när vi var hos Issa i februari förra året. ( Jag ser ju lite konstig ut på dem men orkar inte bry mig om det). Då hade vi varit tillsammans i ca 3 månader. Men idag är det rena 1 år och 8 månader. Vi firar i månadsdag direkt längre men jag tycker ändå det är kul att komma ihåg datumet. Sen så saknar jag Niclas just nu. Men jag saknar även många andra såklart!
 
Just det, idag är det också exakt en månad tills jag fyller 18 år! 18 är egentligen inte så speciellt för mig men den är ändå kul och än så länge är det överhuvudtagen kul att fylla år! xD haha
 
// Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0