Hej! 
 
Mitt internet är fortfarande segt och de går inte att ladda upp bilder (bilden över laddade jag upp förrut). Men tydligen verkar det problemet ligga hos blogg.se databas... Börjar faktiskt bli lite trött på teknik just nu! Jag som vill blogga! Jag har massa saker att visa, t. ex saker som jag fick i födelsedagspresent  ( och det är nu mer än en vecka sen!) och sen har jag massa roliga bilder från minan äventyr de senaste dagarna. T.ex så var jag och åkte båt med gänget i fredags, sen i lördags resade jag rummet i 7 timmar och igår var jag till stan på Isabelle. På kvällen åkte jag sen med mamma och pappa på något som kallas eldfesten. Fick se en otrolig fyrverkerishow och lyssna på Timoteij.
 
 
Men ja vi hoppas att alla problem löser sig snart för jag har ingen lust till átt blogga när det är så här segt. Om några dagar bär det tillbaka till skolan så vi får se hur mycket jag bloggat då. Men blir bredbandet bara lagat så ska jag blogga som bara den! 
 

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0