Den här dagen har börjat med att jag har kollat på tv och ätit goda varma mackor. Jag har fastnat för srien Biggest losser fast att jag inte gillade det förrut. De är riktigt starka deltagarna som förändrar sina liv därför är det inspirerande. Men ändå satt jag och åt snabba kolhydrater till det. Haha. Men jag var faktiskt ut och gick en liten promenad nyss! Och jag har konstaterat stt vädret ändå är hyffsat idag. Skulle vilja bada men har ingen att bada med :(
 
På bilden ser ni en fisk och en rolig typ böjbar orm som jag fick av Niclas när Jag var där. Han hade vunnit dem när han var på Lisseberg. De var jättesöta och jag blev såklart glad! Dock tycker jag lite synd om honom som ger bort allt till mig x) Haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0