En bild från en kväll hos Markus för några veckot sedan
 
Hej! Här skiner solen men har hört ellet får i alla fall för mig att det kan bli regn senare. Men jag har i alla fall tagit reda på solen lite när jat var och simmade med mamma. Dock orkade jag nästan ingenting idag...
 
Annrs då så var och jobbade igår. Jag gjorde t.ex glass till Niclas och Markus. Men jag tror nog att det var sista jobbpasset för den här sommaren. Sen på kvällen åkte jag till Isabelle med de andra (utom Frida) och satt ute på hennes altan till klockan 2 och pratade,spelade spel och åt chips. Egentligen skulle vi ha sett på film men när vi började prata om när vi var små kom vi in i en liten nostalgibubbla. Haha lite gammal känner man sig ändå..Någon sak som vi kom ihåg för 10 år sedan var när vi spelade kula på rasterna. Härliga tider!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0