I torsdags när jag var på stan kunde jag inte blunda för de här örhängena. Har alltid haft velat haft ett par långa silvriga örhängen i den här stilen så när det var 70 % på 69 kr kunde jag inte låta bli. Desutom blev det yttligare ett par... men de är jag lite osäker på...Sen så var det väldigt svårt att fota det här paret. Som ni ser är skärpan inge bra på översta bilden. Men jag tror man förstår ändå hur de ser ut.
 
Förretsten kommer de från Åhlens. Det var som sagt en stor smyckesrea där. Egentligen var den inte stor men det fanns många fina örhängen. Jag hade velat köpa fem par så att jag bara kom hem med två är ändå anmärkningsvärt! haha
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0