Bananskids
 
 
Klänning - Elisabeth and James - harveynichols.com, Jacka - my-wardrobe.com, Skor - boohoo.com, Clutch - asos.com, örhängen - Alexbittar.com.
 
När jag ser det här kollaget som jag gjorde på polyvore.com för en vecka ca en ungefär tänker jag på Bananaskids. Ni de där platta, halvlånga kolorna i gult och brunt med banansmak?
 
Hur som helst skulle jag gärna gå klädd i det här. Tycker att det är snyggt att matcha något skirt, i det här fallet klänningen (som för övrigt är från tvillingarna-olsens märke)  med ett tuffare material som läder eller skinn. Samma gäller färgerna, alltså ljust och mörkt. Jag gillar kontraster helt enkelt. Hade jag massa tillställningar att gå på skulle jag lätt gå klädd så här och jag älskar skorna som påminner om mina bruna från Scorett. Dock hade jag önskat att jackan hade varit lite mökare eller klacken på skorna lite ljusare.
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Svea Westerlund

Vill du bli länkad framför mina 300-600 unika varje dag? Då ska du helt klart anmäla dig till veckans blogg. Det är enkelt och vara med, det är bara att klicka på denna länk: http://maviedesvea.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment och skriva att du är med :D

2012-07-24 @ 14:02:09
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0