Mondo, Austin och Micheal
       
Ikväll är det dags för det två finalavsnitten av Project Runway All Stars. Det står mellan Mondo Guerra , Austin Scarlett och Micheal Castello. Jag har afktiskt alltid tyckt om vad de har gjort i de säsonger som de har medverkat i så jag gillar att det står mellan de tre i finalen. Därför har jag också svårt att säga vem jag håller tummarna för. Jag vet att Austin kommer visa något glamourös med magiska klänningar´- väldigt klassiskt. Medans Mondo kommer visa något med massa färg och mönster. Micheal däremot kommer visa något trendigt och stilrent med det lilla extra. Jag gillar deras stilar och de har verkligen en egen image.
 
Så må bäste designer vinna! Dock så känner jag att jag kanske hejar lite mer på Michel eftersom jag många gånger kännt att hans design är det som faller mig allra mest i samken. Men hur som helst, missa inte finalen i kväll kl 21 och 22 på TV3 !
 
Niclas har gått med på att vi ska se det :) haha stackars honom...x)
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0